Geoblog.pl    Archi    Podróże    Anglia    Bradford-on-Avon

Bradford-on-Avon

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Bradford-on-Avon

Piekne miasteczko. Tylko tyle i az tyle - pelne zabytkow XIV i XV wiecznych z wieku XVI i XIX. Malenka perelka to saksonski kosciolek (Church of St. Laurence) z poczatkow XI wieku, pobenedyktynska stodola (Tithe Barn) z XIV wieku, Packhorse Bridge w ktorym czesc lukow pochodzi z XIII wieku ... piekne miasteczko. Dotarlem do niego po ponad 22km marszu wzdluz kanalu. miasteczko jest male wiec mozna je spokojnie obejsc bez pospiechu w 2h. I wlasnie po okolo 2 godzinach ruszylem w marsz powrotny do Bath. Ponownie ponad 22km do przejscia i ... tylko 4godziny do ostatniego pociagu do Swindon. Wiec natezam kulasy ...zrobilo sie odrobine ciezko bo snieg troche zaczal padac i zapadl zmrok. jedynym zrodlem swiatla sa ... cholera - gwiazdy. No i lampka czolowka ktora przezornie zabralem. O swieta zapobiegliwosc ktora kaza wlozyc ja do plecaka :D. Wiec ... maszeruje przed siebie, odliczam czas do pociagu... i dochodze na czas do stacji zeby dowiedziec sie ze pociag odjezdza godz pozniej bo jakis mecz bo cos tam. Nie siadam na lawce bo zimno i nogi by mi sie zastaly - na liczniku mam juz od rana 54km. Ide na rynek i zycie ratuja mi kielbaski na goraco sprzedawane na swiatecznym kiermaszu....